Zwroty i reklamacje

ZWROTY TOWARU DO 14 DNI

Dokonując zakupu w sklepie internetowym www.meganstyle24.pl masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Możesz dokonać zwrotu całego lub części zamówienia. Pamiętaj, że zwracany towar musi być pełnowartościowy (nieużywany, niezniszczony). Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadom nas o swojej decyzji w ciągu 14 dni od odbioru zamówienia. Możesz nam ją przekazać wysyłając odpowiedni formularz odstąpienia na adres zwroty@meganstyle24.pl lub poprzez Elektroniczny Formularz odstąpienia. Zwracane towary (wraz z formularzem zwrotu) musisz wysłać samodzielnie na adres naszego magazynu MeganStyle Małgorzata Sijka, ul. Tuchowska 80, 33-100 Tarnów.

Przede wszystkim włóż Formularz odstąpienia do paczki, ponieważ bardzo ułatwi nam to prace oraz szybki zwrot środków na Twoje konto.

Gdy otrzymamy od Ciebie towary wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokonamy zwrotu wpłaconych środków. Zwrócimy je stosownie do sposobu płatności jaki wybrałeś na etapie składania zamówienia, tj.:

  • na numer konta (lub karty), za pomocą którego dokonałeś zapłaty za zamówienie – jeśli zamówienie było opłacone z góry,
  • na numer konta, który wskazałeś na formularzu zwrotu – jeśli zamówienie było opłacone przy odbiorze (prosimy o czytelne wpisywanie numerów rachunków bankowych)

Uwaga:
W 14 dniowy termin zwrotu towaru bez podania przyczyny dotyczy tylko klientów detalicznych. Przedsiębiorcom, którzy kupują towar na fakturę VAT nie przysługuje prawo zwrotu towaru do 14 dni bez podania przyczyny.

Pobierz wzór formularza odstąpienia od umowy:
Formularz odstąpienia od umowy.doc

REKLAMACJA – RĘKOJMIA

Zamawiając produkty w sklepie internetowym www.meganstyle24.pl, prowadzonym przez MeganStyle, masz prawo do złożenia reklamacji, wtedy gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

W związku z tym, aby złożyć reklamację wypełnij odpowiedni Protokół reklamacyjny i odeślij go do nas na adres mailowy reklamacje@meganstyle24.pl.

Reklamowane towary wraz z protokołem wyślij samodzielnie na adres naszego magazynu MeganStyle Małgorzata Sijka, ul. Tuchowska 80, 33-100 Tarnów.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni. Okres ten liczy się od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i protokołu z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia.
Ze względu na dosyć długi ustawowy okres oczekiwania, dokładamy wszelkich starań aby rozpatrzyć twoją reklamację jak najszybciej. Z pewnością ułatwi nam pracę również szczegółowy opis usterki.

Skontaktujemy się z Tobą po rozpatrzeniu reklamacji.

Dla pozytywnie rozpatrzonej reklamacji:

  • naprawimy, usuniemy usterkę lub wadę,
  • wymienimy towar na wolny od wad,
  • zwrócimy środki lub obniżymy jego cenę

W wypadku gdy naprawa lub wymiana na nowy są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, ponieważ np. nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany, w takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Pobierz Protokół Reklamacyjny:
Protokół reklamacyjny.doc

Szczegółowe informacje na temat zwrotów oraz reklamacji przeczytaj w Regulaminie.